Targul de Turism al Olteniei


Turist prin Romania a devenit partener media al Targului de Turism al Olteniei. In perioada 18 – 20 martie 2016 la Centrul Multifunctional Craiova vom fi prezenti la Targul de Turism al Olteniei si vom avea placerea sa cunoastem expozantii acestui targ:

Targul de Turism al Olteniei
Targul de Turism al Olteniei
  • Agentii de turism si touroperatori
  • Asociatii de turism
  • Hoteluri si Restaurante
  • Companii de transport auto
  • Companii aeriene
  • Companii de transport feroviar
  • Companii rent-a-car
  • Sisteme de rezervari
  • Organizatii nationale si judetene de turism
  • Centre de evenimente si aventura
  • Companii Asigurari
  • Servicii financiare
  • Unitati medicale
  • Teatre si Muzee

Targul de Turism al Olteniei va reuni in special expozanti din regiunea Olteniei si din intreaga tara, dar, totodata, vor fi invitati si expozanti din strainatate.

Targul doreste promovarea zonelor de atractie turistica si a serviciilor din acesta regiune a Romaniei, organizarea de conferinte si dezbateri cu subiecte ce tin de dezvoltarea turismului regional.

Expozantii prezenti vor promova: turismul cultural, rural sau de business, turismul de tratament, turismul medical, destinatiile exotice, croazierele si turismul de aventura. Din ofertele companiilor prezente la Targ nu lipsesc asigurarile medicale si de calatorie, organizarile de evenimete private si corporate, precum si accesoriile si gadget-urile necesare in orice calatorie.

Targul de Turism al Olteniei este organizat de catre PS Multiservices  in parteneriat cu Primaria Municipiului Craiova, Consiliile Judetene Dolj, Valcea, Gorj, Mehedinti si Camera de Comert si Industrie Dolj.

Companiile prezente la Targ vor delecta vizitatorii cu tombole, premii,vouchere si oferte early booking. De asemenea, in perioada Targului se aplica reduceri considerabile pentru cei care isi rezerva vacanta, pe loc.

Nu vor lipsi prezentari de destinatii si locatii noi deschise, degustari specifice anumitor zone turistice, momente artistice care sa trezeasca interesul pentru anumite destinatii.

Cei care isi vor prezenta ofertele sunt: agentiile de turism, hotelierii, transportatorii, companiile de asigurari medicale si de calatorie, organizatiile nationale si judetene de turism, centrele de aventura si agrement, organizatorii de evenimente private si corporate, banci si institutii financiare,muzee, teatre. In cadrul Targului va exista si o bursa a locurilor de munca dedicata industriei turismului, dar si o gala de excelenta ce va premia cele mai performante si eficiente proiecte, initiative si rezultate din industria turismului din Oltenia

Obiectivele propuse sunt:

– Promovarea Targului de Turism al Olteniei ca un eveniment de referinta in domeniu, atat pentru regiunea Olteniei,cat si pentru regiunile invecinate din Bulgaria si Serbia;

– Promovarea turismului autohton pe plan international;

– Atragerea cu o multitudine de oferte speciale, promotii, tombole a unui număr cat mai mare de persoane care intentioneaza sa isi planifice sau sa isi achizitioneze vacanta;

– Atragerea unui numar cat mai pare de expozanti din domeniul turismului si domenii conexe acestei industrii;

– Crearea de locuri de munca in industria turismului;

– Strangerea de fonduri pentru utilarea maternitatii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova.

Promovarea evenimentului se va desfasura cu ajutorul urmatoarelor canale de comunicare:

– Campanie Radio la posturile cu cea mai mare audienta din Oltenia;

– Campanie promovare TV;

– Interventii in calupurile de stiri in saptamana desfasurarii Targului;

– Emisiuni dedicate la toate televiziunile locale;

– Conferinta de presa la deschiderea evenimentului;

– Promovare outdoor

– Campanie online

–  Sampling stradal

Catalogul Targului  – contine prezentarea tuturor companiilor expozante in cadrul Targului si a altor companii care doresc sa se promoveze in acest catalog.

Redactat in format A4 catalogul va fi distribuit in cadrul Targului si in afara lui.

Catalogul se va distribui gratuit:

–  la toate primariile din cele 40 de orase ale Olteniei;

–  la Consiliile Judetene din cele 5 judete ale regiunii Oltenia;

–  la Prefecturile din cele 5 judete ale regiunii Oltenia;

–  la Camerele de Comert ale fiecarui judet al regiunii Oltenia;

–  la toate liceele din cele 40 orase ale regiunii;

–  la toate scolile din Craiova, Targu Jiu, Drobeta Turnu Severin, Slatina, Ramnicu Valcea;

– fiecare primarie din toate localitatile Olteniei va primi GRATUIT catalogul on line al Targului astfel:

DOLJ 111 primarii; GORJ: 70 primarii; OLT: 112 primarii; MEHEDINTI: 66 primarii; VALCEA: 89 primarii,

TOTAL REGIUNEA OLTENIA: 448 primarii.

Atractia turistica a Targului:

Targul de Turism al Olteniei, in colaborare cu Primaria Craiovei, va prezenta, in incinta Targului, un NOU obiectiv turistic dedicat orasului Craiova.

Obiectivul va fi unul din principalele atractii ale Targului si va fi promovat intens inainte si pe toata durata Targului, avand ca si rezultanta cresterea semnificativa a numarului de vizitatori.

Componenta sociala

O parte din castigurile Targului vor fi donate pentru utilarea maternitatii Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova.

In cadrul Targului va exista o bursa a locurilor de munca pentru cei care isi doresc un loc de munca in industria turismului.

Organizatorii Targului vor acorda pe o perioada de 3 ani o Bursa de Merit pentru un student pasionat din cadrul Facultatii de Geografie Craiova.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s